26 d’octubre 2006

...diguem-ne parèntesis

(i que qui vulgui li tregui la S final)

foto: reflexos de CD's en el sostre de Can Pistraus










...excuses per un llarg període d'absència anterior i segurament posterior d'aquest post.

M'agradaria, sobretot, visitar, comentar i refregir entre ses alteses que freqüenten per aquests móns deixats de la mà de contes. Però el món real i de moment reial em reclama més que les ganes de bloguejar-me en la meva merda i la d'altri.

Espero poder ser millor amfitrió i visitant en un breu (per proper i no per curt) futur que tan de bo, permetin-me opinar, no estigui qüestionat de continuïtat pròspera després del dia 31 i 1 de Novembre.

Mentre que aquí no els pugui oferir gran cosa, els convido per primer cop a casa d'altri; ja que, primerament, a Can pistraus no hi haurà TV per veure el xoc Barça-Chelsea i, posteriorment, a les urnes, que els tractaràn molt bé, per aconseguir perpetuar un canvi encara prometedor de manera segura, espero explicar-me.

Notin que poc a poc vaig arreglant petits detalls de la casa amb l'ajuda inestimable de n'Estanislau.

Salutacions
Sr.Pistraus

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Sr Pistraus!
si pot fer-me el favor de dir-li al Dr Juanoles que va ser una gran actuació la d'ahir..

i que si té un moment (ja sigui Pistraus, Juanoles o simplement joan) passi per casa meva que hi té una petita sorpresa (en quan dic meva em refereixo a mevaisenzilla).

una forta abraçada

Paul Walls ha dit...

Bona nit Sr. Pistraus. Com va anar el concert que lamento no haver anat?

D'altra banda espero (igual que vostè) que el 31 i l'1 tot vagi bé.

Salutacions cordials.

Rodolfo ha dit...

sisi, l'ha clavat vostè. ja m'ho diuen les noies: "ets inestimable" jajajajaja