02 de juliol 2007

Sóc cantimplora, per tant, tinc plantes

















(veritat absoluta)


Bon dia als visitants fidels periòdics i també a persones no imaginàries.

Encapçalo avui una nova etapa dins del sí de Can Pistraus. Ara que està tan de moda tenir corrents interns crítics, a Can Pistraus no hem volgut ser menys. No pateixin, nosaltres no parlarem amb Basta Ya. Hem cregut oportú aïllar Can Pistraus d'un inquilí excessivament eclipsant (Joan Vallvé, el carretero de Can Pistraus s'ha escindit i ha creat el propi blog: http://joanvallve.blogspot.com).

Així doncs, jo, Josep Mª Pistraus quedo amo i senyor del casalot de Can Pistraus prenent, per tant les responsabilitats que comporta. De moment, aquí els deixo una coneguda demostració científica que freqüenta les hostesses d'entrada d'hom del teorema (inútil però cert):
No per un raonament fals, les conclusions són falses.
Així només em queda dir-los que, donat que avui és dilluns, farà calor.

Sense ànims de licra,Sr.Pistraus

4 comentaris:

Anònim ha dit...

No puc escriure al blog del Joan! Jo que el volia estrenar! Sr. Pistraus, podeu traslladar aquest text al blog del seu amic Joan? m'agradaria poder estrenar-lo!:

Em vull donar el "gustassu" de ser la primera en innaugurar els comentaris d'aquest nou blog. Això és com agafar una llibreta nova i estrenar-la o com trepitjar un tros de platja a les 7 del matí. En fi, que vull ser la primera!

Anònim ha dit...

per deixar petjada per aqui...q després m'acusen de no visitar!

Montserratti ha dit...

Sr.Pistraus, el trobo molt inspirat (=lúcid, no pirat) segueixi així!
...I si se sent sol, ara que té tot el casalot de Can Pistraus per vosté, no dubti en dir-m'ho i li enviaré a la meva àvia per a entretenir-lo, li preparà una deliciosa taça de suc de crustaci en viangreta de llenega, mentre li explica els 36 tipus de llonganissa de gripau que guarda al seu rebost... molt maca, ella...

proudemax ha dit...

Benvolgut Sr.Pistraus, proudemax no s'explica enlloc, però hauré de començar a posar-hi remei.

Situï's a Cabaret, Sally Bowles té un nòvio i un amant. L'amant es diu Max. El xicot li diu: "Sally prou, prou de Max!".

Quan vaig fer l'obra fa 10 anys m'agradava com ho deia el noi que ho deia i en aquella època hotmail em va dir que un nick així no l'havia agafat ningú.

Ara ja sóc gmail i la frase a més a més ha agafat sentit. Ens estem fent grans, però encara no tenim pus.

Si mai copio l'acabament que ha deixat al meu blog, sempre diré que es seu. És més que magnífic, com les seves matemàtiques.

Als seus peus.