04 de juliol 2007

Dia Mundial del lletgisme















Prat d'en Tusiasme
Alta Pellofa


Avui és el dia, avui abans de les 12 de la nit (ta clar..)

Avui és St. Pere de la Llança, patró dels lletgistes i de l'Alta Pellofa (sencera) cosa que inclou Can Pistraus on no hem deixat de celebrar el primer aniversari del "moviment" lletgista.

El dia mundial del lletgisme no és un dia qualsevulga, no. Per això hem volgut fer quelcom especial i gros.

Al curs que estic fent aquest any "dibujar en campos con tractores para simular extraterrestres para iniciados" per internet encara anem pel tema 3 (cerditos y otros reptiles), les meves disculpes per no haver sabut fer un rodolfo, ho provarem quan a aquí casa haguem superat el tema 7 (instrumentos, mascotas y jefes de estado).

Només em queda dir: Llef per a tothom

Au(ditori)

4 comentaris:

Rodolfo ha dit...

Merci!
Com mola!
Gràcies per tot.

Anònim ha dit...

no amaguis el cap sota l'ala!

musica de la teva ja m'agradaria i tot això.
no pensis que em quedo panxo amb el que insinues contra ERC.
ERC és força i per això et visito i et convido a la web nacional del partit.
estas confús.

joan ha dit...

Gran aparició d'Armenté, ja el trobava a faltar, amb el seu tò agressiu i la seva capacitat d'atacar sense defensar driblant les preguntes com si no existissin al més pur estil messi.

Et demano que a partir d'ara et dirigeixis al meu blog personal que he creat per discussions i debats entre d'altres coses.

Que sàpigues però, que NO INSINUO RES d'ERC. Jo parlo, ataco i defenso, com normalment es fa en una conversa. Molt maca la web del partit, però no hi he sabut trobar si l'esquerra és primer que la nació... em podria dir on ho podria trobar?
Li he preguntat al Carretero i m'ha dit una cosa, i en Carod me n'ha dit una altra... Per vostè què és primer?

Seguiré amb el debat, encantat, a http://joanvallve.blogspot.com on d'altra banda, si a més d'escriure llegís el contingut del blog, ja hagués vingut a comentar.

Allí podrem seguir amb el debat, sempre i quan sigui amb respecte i sense acusar a ningú d'amagar el cap sota l'ala (si em conegués..)

Salutacions

Com sabeu vosaltres ha dit...

Es nota que n'Armenté no el coneix! Vostès es podrien tirar 2·n hores discutint ambsense cafè al davant (o si s'ho estima més, a l'esquerra).

No li ha escrit més o ha estat censurat per vostè? No m'ho crec però així allargo el post.

Vull ser suficientment repel······lent per dir-li que "tò" va ambsense accent. I també li haig de dir que vostè es va anticipar a Polònia amb això del Messi (de res!) driblant qüestions alienes al terreny de joc!

Em rendeixo als seus peus. Apa (tic)!