24 d’octubre 2008

Va de cotxes

Hola, sóc el nebot del Sr. Pistraus, em dic Agustí Ventura Pistraus.

Avui no hi serà en tot el dia i m'ha deixat escrites les instruccions per a fer un post de Can Pistraus. Em va dir que era molt fàcil i em va demanar que no toqués el walden III, que sempre ho espatllo tot, jo. I jo em pregunto si no li preocupa que ho faci malament aquí a Can Pistraus...

1- Gafa'l Google i posa "raro" i ves a "imágenes".
2- Tria la foto que més et vingui de gust de les que no siguin noies provocatives (posis el que posis...).
3- Penja-la al bloc.
4- Parla d'una altra cosa i a la postdata fes-hi referència.

Fet. No ha sigut tan difícil.. Em sembla que posaré més fotos, au! (aprofitant que no em veu tiraré de recurs fàcil... si veuen el truco no ho aixafin!!)


Vagin acostumant-se, ara es porta el refregit...!
I qui no ho entengui, millor que millor, tu!

PD: (ara parlo de la foto de dalt) Fixin-se que el cotxe tumbat porta tota la nit així, la neu no enganya..!
PD2: Perquè el cotxe de la piscina té una sola barra de la baca? de què serveix això? qui es pensi que això està fet volent, que em digui perquè l'escaleta està al costat de la porta del copilot.

4 comentaris:

penyabogarde ha dit...

això és un epifenomen.

si vol visitar un altre cas, vingui a la nostra missa negra ...

Paul Walls ha dit...

potser el cotxe és anglès, s'ho havia plantejat Pistraus Jr.??

joan ha dit...

Em sembla un bon argument, però i perquè una sola barra a la baca? i encara més intrigant, s'escriu Baca? i encara menys intrigant, perquè Baca en el cas que s'escrigui Baca? i encara menys intrigant, perquè Vaca en el cas que s'escrigui Vaca?

Com sabeu vosaltres ha dit...

Caram, tela no? Com més absurd és el contingut més txitxa se li acaba traient, jeje.

L'escala està en aquest cantó perquè és el copilot el que porta els apunts del recorregut a seguir.