09 d’octubre 2006

pels pèls...

Avui ha estat un dia estrany. Hem marxat d'excursió amb altres companys antenistes. Els deures ens han portat a COLORAL S.A.

Una de la desena de fàbriques al món que produeix cartes, catàlegs i mostres de cabells postissos per a les millors marques de tints com les de la foto.

Això m'ha fet pensar en la creativitat necessària per triar la vocació pròpia. Qui mana que un dia surti la primera fàbrica de metxes de cabell postís?

Quantes feines ens esperen amagades en algun pensament o reflexió?

i encara més intrigant... perquè s'assemblen tant els noms de les empreses, suposadament independents, COLORAL i COLHOGAR? hi ha algun pla secret que pretén tenyir-nos el cul a tots? o bé han previst una falta de cabell postís per els metxons?

en tot cas deixem-ho en mans de la justícia

bona nit

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Ho he entès bé? Ens tenyiran el cul a tots? Podrem triar el color que volguem, o serà un tenyida general a saco? M'encantaria el fúcsia gratacel a la galta esquerra i el joseporiol a la dreta.

COLHOGAR= COLOR DE HOGAR
COLORAL= COLOR DE ORAL(tot el que sigui oral a les natges no m'acaba de fer el pes)

Bona nit, sr. antenista.

Rodolfo ha dit...

hi ha molta gent al món que té oficis insospitats. Un clar exemple d'això és aquell home que s'ha fet millonari amb una fàbrica de "PIUS DE BOINA" (els "botonets" del "cim" de la boina). Ho trobo impressionant. Aquest tio és el putu amo, se li va acudir de montar una fabrica de pius de boina i va triunfar. jajaja

de lletgistes el mon n'és ple!

Anònim ha dit...

Cada cop que entro a casa seva i llegeixo el DEIXA UN COMENTARI, HOME, m'haig de reprimir. La súplica m'arriba al moll de la carcanada i aquí em té de nou. Ja m'imagino que deu estar molt ocupat, espero que no sigui per anticipació (preocupat). No dubti a pasar per aquí quan el seu temps li ho permeti, vostè mateix, com si fos a casa seva.
Fins aleshores, restem ansiosos.
(Un que de tant vell és noi i un que tant noi és vell).

Rodolfo ha dit...

EI,
AQUEST DIJOUS!
UNIC PASSE DE ZULO A LA FILMOTECA (AVDA. SARRIÀ, 33).
A LES 17H.

DESPRES DE LA SEVA ESTRENA EN SALES (VERDI I RENOIR) AQUEST PASSAT ESTIU ZULO ES PROJECTA COM A "BONUS" AQUEST DIJOUS EN UNA UNICA SESSIÓ.

PELS QUE US LA VÀREU PERDRE I LA VOLÍEU VEURE.

RECORDEM QUE LA BANDA SONORA ÉS DE PAU VALLVÉ

Anònim ha dit...

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


ja toca començar a fer mudances.

per cert passeja un segon per la penúltima foto del meu flog, i FLIPA!

ESTARE atent